Informační deska

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique.

2011

Seminář pro předsedy výboru samosprávy a správce v domech ve správě SBD. Dne 1. 12. 2011 se uskutečnil seminář pro předsedy výborů samospráv a správce v domech ve správě SBD, kterého se zúčastnilo 85,4 % pozvaných účastníků. Jednotlivé referáty byly předneseny k tématům: 1) Technicko-organizační otázky týkající se technického stavu domu, problematiky odečtu stavu vodoměrů a kontroly jejich funkčnosti, rušení domovních elektroměrů s nulovými odběry, odkládání odpadu k domovním kontejnerům na komunální odpad, udržování průchodnosti komunikací ve společných částech domu a problematiky bezpečnosti provozu domu. 2) Informace k připravovaným změnám některých položek předpisu úhrad za užívání bytu od 1. 1. 2012. 3) Výklad k příkazu provedení inventury 2011 hmotného majetku evidovaného v domech ve správě družstva. 4) Aktuální informace z činnosti kanceláře družstva - možnost využití aktuální nabídky úklidové služby pro úklid společných částí domu, možnosti využití STA pro další informační sítě, způsob komunikace mezi kanceláří SBD, výborem samosprávy, správci a samosprávou a další problematika správy. V závěru přednáškové části semináře měl každý účastník semináře možnost přímého osobního projednání otázek týkajících se jím zastupovaného domu a probíhajícího legislativního procesu ke změnám stanov se členy představenstva, členy kontrolní komise i pracovníky kanceláře.