Nabídka služeb
Nabídka služeb pro společenství vlastníků jednotek (SVJ) a bytová družstva (BD), pro která není výhodné níže nabízené služby provádět svépomocně.
V případě zájmu nebo pro další informace volejte: 724 223 757.
Kompletní služby správy nemovitostí pro SVJ
Našim klientům z řad Společenství vlastníků jednotek a Bytových družstev poskytujeme kompletní rozsah služeb potřebných ke správě jejich nemovitostí.
Jsme k dispozici v našich kancelářích na adrese Letohradská 1359, Ústí nad Orlicí v úředních hodinách a v individuálních schůzkách pro klienty za účelem osobního kontaktu se správcem domu.
Vše na jednom místě
Aplikace „Bytové konto“, kromě požadavků stanovených závaznými normami (informace o spotřebě nejen tepla a teplé vody, ale i o spotřebě studené vody), vám poskytne i další služby a informace jako např. možnost nahlášení závady, přehled o stavu předepsaných plateb, možnost správy osobních údajů a řadu dalších informací.
Nabídka služeb
Ekonomické služby
ES - Ekonomické služby zahrnují:
vystavování "Předpisu měsíčních úhrad" za užívání jednotky nebo družstevního bytu (dále jen bytová jednotka);
kontrolu zaplacení měsíčních úhrad podle předpisu měsíčních úhrad za užívání bytové jednotky a vystavování upomínek;
zajišťování účetních operací, resp. vedení účetnictví domu podle zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů, s odděleným účtováním záloh na jednotlivé bytové jednotky (byty a nebytové prostory) a sledování nákladů a výnosů v příslušném účetním období;
zpracování měsíčních uzávěrek, roční uzávěrky a roční závěrky včetně závazných výkazů;
vedení přehledné evidence a dokladů o příjmech a výdajích spojených se správou domu odděleně, zvlášť na úseku oprav a udržování, zvlášť na úseku služeb poskytovaných s užíváním bytových jednotek;
vypracování přehledu ročního hospodaření s finančními prostředky na opravy a údržbu domu dle jednotlivých bytů;
provádění finančních operací, resp. vedení účtu SVJ nebo BD u banky v případě uděleného zmocnění k nakládání s peněžními prostředky na tomto účtu, hospodaření s peněžními prostředky vlastníků bytových jednotek, svěřených SVJ nebo BD na úhradu nákladů spojených se správou a provozem společných částí domu (včetně vyrovnání zůstatků vyúčtování služeb dle jednotlivých bytů);
zajišťování služeb spojených se mzdovými náklady (pracovní smlouvy, dohody apod.);
provádění komplexního ročního vyúčtování záloh za služby k termínu danému zákonnými předpisy a směrnicemi;
předání výsledků hospodaření domu a jejich projednání s výborem SVJ nebo představenstvem družstva;
archivace účetních a ekonomických dokumentů.
Technické služby
TS - Technické služby zahrnují:
posouzení technického stavu domu a vypracování rámcového dlouhodobého plánu záchovné péče o dům;
doporučení akcí záchovné péče o dům na daný rok;
zajišťování údržby, oprav a investic na společných částech a zařízení domu;
zajišťování provozuschopnosti společných částí domu včetně technických zařízení a technických sítí, a to tak, aby společné části domu sloužily k jejich užívání bytovými jednotkami v domě;
zabezpečování předepsaných revizí elektro-zařízení, hromosvodů, protipožárních a hasicích zařízení, kotelen a plynu ve společných prostorách domu;
zabezpečování pravidelné kontroly a čištění komínů;
sjednávání pojištění společných částí domu;
zajišťování dodávky pitné vody do domu;
zajišťování odvodu odpadních vod od domu;
zajišťování dodávky elektrické energie do společných prostor domu;
zajišťování dodávky plynu do společných prostor domu;
zajišťování úklidu společných částí domu;
zajišťování deratizace objektu;
zajišťování pravidelných kontrol a servisních oprav výtahu;
vedení příslušné technické a provozní dokumentace k domu;
archivace technické dokumentace.
Základní legislativně právní pomoc
ZLPP - Základní legislativně právní pomoc zahrnuje:
pravidelnou podrobnou měsíční kontrolu nedoplatků úhrad za užívání bytových jednotek pro potřeby soudní agendy;
neprodlené informování SVJ nebo BD o zjištěných nesrovnalostech v úhradách za užívání bytových jednotek;
podání návrhu na vydání platebního rozkazu a návrhu na žalobu k soudu na uživatele bytu, který dluží minimálně tří měsíční úhrady za užívání bytové jednotky;
podání návrhu na výkon rozhodnutí srážkami ze mzdy a jiných příjmů uživatele bytové jednotky k soudu;
archivace soudních spisů a souvisejících dokumentů.
Správa databáze uživatelů bytových jednotek
SDU - Správa databáze uživatelů bytových jednotek zahrnuje:
založení personálních složek jednotlivých uživatelů bytů v domě včetně zajištění ochrany osobních údajů;
evidence personálních změn, přeregistrací a podnájmů v personálních složkách a v elektronickém informačním systému;
zakládání dokumentů souvisejících s personálními záležitostmi do personálních složek;
archivace personálních složek.
Nabídka pronájmu prostor
Jsme tu pro vás
Máte dotaz nebo potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat – jsme připraveni vám pomoci osobně, telefonicky nebo e-mailem.