Nabídka služeb

Nabídka služeb pro společenství vlastníků jednotek (SVJ) a bytová družstva (BD), pro která není výhodné níže nabízené služby provádět svépomocně.

V případě zájmu nebo pro další informace volejte: 724 223 757.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique.

Kompletní služby správy nemovitostí pro SVJ

Našim klientům z řad Společenství vlastníků jednotek a Bytových družstev poskytujeme kompletní rozsah služeb potřebných ke správě jejich nemovitostí.

Jsme k dispozici v našich kancelářích na adrese Letohradská 1359, Ústí nad Orlicí v úředních hodinách a v individuálních schůzkách pro klienty za účelem osobního kontaktu se správcem domu.

Mobilní aplikace Bytové konto

Vše na jednom místě

Aplikace „Bytové konto“, kromě požadavků stanovených závaznými normami (informace o spotřebě nejen tepla a teplé vody, ale i o spotřebě studené vody), vám poskytne i další služby a informace jako např. možnost nahlášení závady, přehled o stavu předepsaných plateb, možnost správy osobních údajů a řadu dalších informací.

Nabídka služeb

Ekonomické služby

ES - Ekonomické služby zahrnují:

  • vystavování "Předpisu měsíčních úhrad" za užívání jednotky nebo družstevního bytu (dále jen bytová jednotka);

  • kontrolu zaplacení měsíčních úhrad podle předpisu měsíčních úhrad za užívání bytové jednotky a vystavování upomínek;

  • zajišťování účetních operací, resp. vedení účetnictví domu podle zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů, s odděleným účtováním záloh na jednotlivé bytové jednotky (byty a nebytové prostory) a sledování nákladů a výnosů v příslušném účetním období;

  • zpracování měsíčních uzávěrek, roční uzávěrky a roční závěrky včetně závazných výkazů;

  • vedení přehledné evidence a dokladů o příjmech a výdajích spojených se správou domu odděleně, zvlášť na úseku oprav a udržování, zvlášť na úseku služeb poskytovaných s užíváním bytových jednotek;

  • vypracování přehledu ročního hospodaření s finančními prostředky na opravy a údržbu domu dle jednotlivých bytů;

  • provádění finančních operací, resp. vedení účtu SVJ nebo BD u banky v případě uděleného zmocnění k nakládání s peněžními prostředky na tomto účtu, hospodaření s peněžními prostředky vlastníků bytových jednotek, svěřených SVJ nebo BD na úhradu nákladů spojených se správou a provozem společných částí domu (včetně vyrovnání zůstatků vyúčtování služeb dle jednotlivých bytů);

  • zajišťování služeb spojených se mzdovými náklady (pracovní smlouvy, dohody apod.);

  • provádění komplexního ročního vyúčtování záloh za služby k termínu danému zákonnými předpisy a směrnicemi;

  • předání výsledků hospodaření domu a jejich projednání s výborem SVJ nebo představenstvem družstva;

  • archivace účetních a ekonomických dokumentů.

Technické služby

TS - Technické služby zahrnují:

  • posouzení technického stavu domu a vypracování rámcového dlouhodobého plánu záchovné péče o dům;

  • doporučení akcí záchovné péče o dům na daný rok;

  • zajišťování údržby, oprav a investic na společných částech a zařízení domu;

  • zajišťování provozuschopnosti společných částí domu včetně technických zařízení a technických sítí, a to tak, aby společné části domu sloužily k jejich užívání bytovými jednotkami v domě;

  • zabezpečování předepsaných revizí elektro-zařízení, hromosvodů, protipožárních a hasicích zařízení, kotelen a plynu ve společných prostorách domu;

  • zabezpečování pravidelné kontroly a čištění komínů;

  • sjednávání pojištění společných částí domu;

  • zajišťování dodávky pitné vody do domu;

  • zajišťování odvodu odpadních vod od domu;

  • zajišťování dodávky elektrické energie do společných prostor domu;

  • zajišťování dodávky plynu do společných prostor domu;

  • zajišťování úklidu společných částí domu;

  • zajišťování deratizace objektu;

  • zajišťování pravidelných kontrol a servisních oprav výtahu;

  • vedení příslušné technické a provozní dokumentace k domu;

  • archivace technické dokumentace.

Základní legislativně právní pomoc

ZLPP - Základní legislativně právní pomoc zahrnuje:

  • pravidelnou podrobnou měsíční kontrolu nedoplatků úhrad za užívání bytových jednotek pro potřeby soudní agendy;

  • neprodlené informování SVJ nebo BD o zjištěných nesrovnalostech v úhradách za užívání bytových jednotek;

  • podání návrhu na vydání platebního rozkazu a návrhu na žalobu k soudu na uživatele bytu, který dluží minimálně tří měsíční úhrady za užívání bytové jednotky;

  • podání návrhu na výkon rozhodnutí srážkami ze mzdy a jiných příjmů uživatele bytové jednotky k soudu;

  • archivace soudních spisů a souvisejících dokumentů.

Správa databáze uživatelů bytových jednotek

SDU - Správa databáze uživatelů bytových jednotek zahrnuje:

  • založení personálních složek jednotlivých uživatelů bytů v domě včetně zajištění ochrany osobních údajů;

  • evidence personálních změn, přeregistrací a podnájmů v personálních složkách a v elektronickém informačním systému;

  • zakládání dokumentů souvisejících s personálními záležitostmi do personálních složek;

  • archivace personálních složek.

Nabídka pronájmu prostor

Ekonomické služby

ES - Ekonomické služby zahrnují:

  • vystavování "Předpisu měsíčních úhrad" za užívání jednotky nebo družstevního bytu (dále jen bytová jednotka);

  • kontrolu zaplacení měsíčních úhrad podle předpisu měsíčních úhrad za užívání bytové jednotky a vystavování upomínek;

  • zajišťování účetních operací, resp. vedení účetnictví domu podle zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů, s odděleným účtováním záloh na jednotlivé bytové jednotky (byty a nebytové prostory) a sledování nákladů a výnosů v příslušném účetním období;

  • zpracování měsíčních uzávěrek, roční uzávěrky a roční závěrky včetně závazných výkazů;

  • vedení přehledné evidence a dokladů o příjmech a výdajích spojených se správou domu odděleně, zvlášť na úseku oprav a udržování, zvlášť na úseku služeb poskytovaných s užíváním bytových jednotek;

  • vypracování přehledu ročního hospodaření s finančními prostředky na opravy a údržbu domu dle jednotlivých bytů;

  • provádění finančních operací, resp. vedení účtu SVJ nebo BD u banky v případě uděleného zmocnění k nakládání s peněžními prostředky na tomto účtu, hospodaření s peněžními prostředky vlastníků bytových jednotek, svěřených SVJ nebo BD na úhradu nákladů spojených se správou a provozem společných částí domu (včetně vyrovnání zůstatků vyúčtování služeb dle jednotlivých bytů);

  • zajišťování služeb spojených se mzdovými náklady (pracovní smlouvy, dohody apod.);

  • provádění komplexního ročního vyúčtování záloh za služby k termínu danému zákonnými předpisy a směrnicemi;

  • předání výsledků hospodaření domu a jejich projednání s výborem SVJ nebo představenstvem družstva;

  • archivace účetních a ekonomických dokumentů.

Technické služby

TS - Technické služby zahrnují:

  • posouzení technického stavu domu a vypracování rámcového dlouhodobého plánu záchovné péče o dům;

  • doporučení akcí záchovné péče o dům na daný rok;

  • zajišťování údržby, oprav a investic na společných částech a zařízení domu;

  • zajišťování provozuschopnosti společných částí domu včetně technických zařízení a technických sítí, a to tak, aby společné části domu sloužily k jejich užívání bytovými jednotkami v domě;

  • zabezpečování předepsaných revizí elektro-zařízení, hromosvodů, protipožárních a hasicích zařízení, kotelen a plynu ve společných prostorách domu;

  • zabezpečování pravidelné kontroly a čištění komínů;

  • sjednávání pojištění společných částí domu;

  • zajišťování dodávky pitné vody do domu;

  • zajišťování odvodu odpadních vod od domu;

  • zajišťování dodávky elektrické energie do společných prostor domu;

  • zajišťování dodávky plynu do společných prostor domu;

  • zajišťování úklidu společných částí domu;

  • zajišťování deratizace objektu;

  • zajišťování pravidelných kontrol a servisních oprav výtahu;

  • vedení příslušné technické a provozní dokumentace k domu;

  • archivace technické dokumentace.

Základní legislativně právní pomoc

ZLPP - Základní legislativně právní pomoc zahrnuje:

  • pravidelnou podrobnou měsíční kontrolu nedoplatků úhrad za užívání bytových jednotek pro potřeby soudní agendy;

  • neprodlené informování SVJ nebo BD o zjištěných nesrovnalostech v úhradách za užívání bytových jednotek;

  • podání návrhu na vydání platebního rozkazu a návrhu na žalobu k soudu na uživatele bytu, který dluží minimálně tří měsíční úhrady za užívání bytové jednotky;

  • podání návrhu na výkon rozhodnutí srážkami ze mzdy a jiných příjmů uživatele bytové jednotky k soudu;

  • archivace soudních spisů a souvisejících dokumentů.

Správa databáze uživatelů bytových jednotek

SDU - Správa databáze uživatelů bytových jednotek zahrnuje:

  • založení personálních složek jednotlivých uživatelů bytů v domě včetně zajištění ochrany osobních údajů;

  • evidence personálních změn, přeregistrací a podnájmů v personálních složkách a v elektronickém informačním systému;

  • zakládání dokumentů souvisejících s personálními záležitostmi do personálních složek;

  • archivace personálních složek.

Nabídka pronájmu prostor

Tagline

Mobilní aplikace

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique.

Jsme tu pro vás

Máte dotaz nebo potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat – jsme připraveni vám pomoci osobně, telefonicky nebo e-mailem.